ГАРАНТІЯ

При гарантійному зверненні, у покупця має бути накладна від служби-доставки, фіскальний чек про оплату товару та коробка від пристрою у новому стані.
ФОП зобов'язані надавати у паперовій та/або електронній формі покупцю товарів (послуг) на його вимогу чек, накладну або інший розрахунковий документ, що засвідчує передачу права власності на них від продавця до покупця з метою виконання вимог Закону № 1023-ХІІ «Про захист прав споживачів »(п. 15 ст. 3 Закону № 265).
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!
Товар повинен бути обов'язково оглянутий на відділенні НОВОЇ ПОШТИ (з дозволу працівників пошти), якщо товар доставлено:
- За передоплатою.
- Накладним платежем.
- Запакований у блістер (з дозволу працівників пошти).
- Розпакований блістер.
Усі претензії, зауваження та уточнення щодо комплектації, зовнішнього стану товару та налаштувань приймаються ВИКЛЮЧНО у відділенні НОВОЇ ПОШТИ.
Наші гарантійні зобов'язання встановлені особисто адміністрацією магазину, сервісними центрами постачальників продукції та заводами-виробниками.
У покупця є право на задоволення вимог покупця встановлених внутрішньою політикою Інтернет - магазину (включаючи частково умови встановлення чинним законодавством про захист прав споживачів).
Абсолютно всі товари, що продаються у нашому інтернет-магазині, перед реалізацією перевіряються та тестуються нашими працівниками, проходить індивідуальну перевірку, що зводить кількість гарантійних випадків до абсолютного мінімуму.
Термін гарантії уточнюйте у менеджерів перед покупкою для кожного виробу.
1 Рік заводський гарантія за підтримки магазину
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- акумуляторні батареї;
― запобіжники;
― кабелі та шнури;
― складові частини виробу такі як антена, клямки, кришки тощо. буд.;
― дротові гарнітури та навушники;
― мережні зарядні пристрої;
― стандартне програмне забезпечення.
(ВІДНОСИТИСЯ НЕ ДО ВСІХ МОДЕЛЕЙ, деталі уточнюйте у менеджерів)
Випадки, в яких Вам буде відмовлено у гарантійному обслуговуванні:
1. Порушено правила експлуатації виробу;
2. Наявність механічних пошкоджень (зовнішніх та внутрішніх);
3. У разі виникнення несправностей, викликаних потраплянням всередину сторонніх предметів, комах, рідин;
4. наявності ушкоджень, викликаних невідповідністю державним стандартам живлення, комунікаційних, кабельних мереж;
5. При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, що не передбачені заводом-виробником;
6. Виріб з пошкодженими пломбами-стікерами або за їх відсутності;
7. Якщо у вашому телефоні/смартфоні змінені IMEI номери;
8. При несанкціонованому тестуванні, зміні програмного забезпечення (при перепрошивці виробу) *;
9. У разі виникнення збоїв у мережі з вини операторів стільникового зв'язку.
Не приймається до гарантійного обслуговування виробу, який має сліди ремонту.
У разі виходу з ладу апарату:
1. Діагностика товару в наших сервісних центрах (протягом 14 робочих днів) - послуга БЕЗКОШТОВНА;
2. Гарантійне обслуговування товару здійснюється БЕЗКОШТОВНО за наявності запчастин (до 14 роб. днів).
3. За відсутності деталей на наших сервісних центрах, запчастинами забезпечує завод-виробник
(Якщо товар відповідає гарантійним умовам).
4. При вимогі, пристрій може бути відправлений на діагностику або ремонт до заводу-виробника (до 90роб. днів).
Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти, придбаний Вами товар у нашому інтернет-магазині (див. розділ "Права споживача в конст.права людини"), якщо це передбачено внутрішніми правилами магазину та складу-відправника.
Вартість послуг транспортних компаній сплачує покупець.
Сервіс-центр постачальника або Завод-виробник залишає за собою право відмовити у ремонті.
* ― перепрошувати пристрій самостійно дозволяється у деяких випадках. Усі подробиці до менеджерів.