Випадки, в яких Вам буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні:
1. Порушені правила експлуатації виробу;
2. Наявність механічних ушкоджень (зовнішніх і внутрішніх);
3. При виникненні несправностей, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, комах, рідин;
4. наявності пошкоджень, викликаних невідповідністю державним стандартам живлять, комунікаційних, кабельних мереж;
5. При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, не передбачених заводом-виготовлювачем;
6. Виріб з пошкодженими пломбами-стікерами або за їх відсутності;
7. Якщо у вашому телефоні / смартфоні змінені номери IMEI;
8. При несанкціонованому тестуванні, при зміні програмного забезпечення (при перепрошиванню вироби) *;
9. При виникненні збоїв у мережі з вини операторів стільникового зв'язку.
Не приймається до гарантійного обслуговування виробу, що мають сліди ремонту.
У разі виходу з ладу апарата:
1. Діагностика товару в наших сервісних центрах (протягом 1-3 робочих днів) - послуга БЕЗКОШТОВНА;
2. Гарантійне обслуговування товару здійснюється БЕЗКОШТОВНО за наявності запчастин (3-14 раб. Днів).
3. За відсутності деталей на наших сервісних центрах, запчастинами забезпечує завод-виробник
(Якщо товар відповідає гарантійним умовам).
4. При вимозі, пристрій може бути відправлений на діагностику або ремонт у Заводу-виробника (до 90роб. Днів).
Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти, придбаний Вами товар в нашому інтернет-магазині (див. розділ "Права споживача у конст.права людини"), якщо це передбачено внутрішніми правилами магазину і складу-відправника.
Вартість послуг транспортних компаній оплачує покупець.
Сервіс-центр постачальник або Завод-виробник залишає за собою право відмовити в ремонті.
* ― перепрошивати пристрій самостійно дозволяється у деяких випадках. Всі подробиці до менеджерів.
|