Продавець LIMON.in.ua - Інтернет-магазин м.Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
4931 відгук
Ціну та наявність уточнюйтеМагазин ПРАЦЮЄ
+380 (97) 050-93-33
+380 (95) 050-93-33
Кошик
Інтернет-магазин "Лимон" м.Хмельницький

Про нас

При гарантійному звернення, у покупця повинна бути накладна від служби доставки фіскальний чек про оплату товару і коробка від пристрою в новому стані.
ФОП зобов'язані надавати у паперовій та/або електронній формі покупцю товарів (послуг) на його вимогу чек, накладну або інший розрахунковий документ, що засвідчує передачу права власності на них від продавця до покупця з метою виконання вимог Закону № 1023-ХІІ «Про захист прав споживачів» »(п. 15 ст. 3 Закону № 265).


Наші гарантійні зобов'язання встановлено особисто адміністрацією магазину, сервісними центрами постачальників продукції та заводами-виробниками.
У покупця є право на задоволення вимог покупця встановлених внутрішньою політикою Інтернет - магазину (включаючи у себе частково умови встановленні чинним законодавством про захист прав споживачів).

Абсолютно всі товари, що продаються у нашому інтернет-магазині, перед реалізацією перевіряються та тестуються нашими працівниками, проходить індивідуальну перевірку, що зводить кількість гарантійних випадків до абсолютного мінімуму.

Термін гарантії уточнюйте у менеджерів перед покупкою для кожного виробу.

 
Гарантійне умови по смартфонам
(1 Рік заводський гарантія при підтримці магазину)
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- акумуляторні батареї;
― запобіжники;
― кабелі та шнури;
― складові частини виробу такі як антена, засувки, кришки і т. д.,;
― дротові гарнітури і навушники;
― мережеві зарядні пристрої;
стандартне програмне забезпечення.
 

(Застосовуватися НЕ ДО ВСІХ МОДЕЛЕЙ, деталі уточнюйте у менеджерів)

Випадки, в яких Вам буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні:

1. Порушені правила експлуатації виробу;
2. Наявність механічних ушкоджень (зовнішніх і внутрішніх);
3. При виникненні несправностей, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, комах, рідин;
4. наявності пошкоджень, викликаних невідповідністю державним стандартам живлять, комунікаційних, кабельних мереж;
5. При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, не передбачених заводом-виготовлювачем;
6. Виріб з пошкодженими пломбами-стікерами або за їх відсутності;
7. Якщо у вашому телефоні / смартфоні змінені номери IMEI;
8. При несанкціонованому тестуванні, при зміні програмного забезпечення (при перепрошиванню вироби) *;
9. При виникненні збоїв у мережі з вини операторів стільникового зв'язку.

Не приймається до гарантійного обслуговування виробу, що мають сліди ремонту.

У разі виходу з ладу апарата:
1. Діагностика товару в наших сервісних центрах (протягом 1-3 робочих днів) - послуга БЕЗКОШТОВНА;
2. Гарантійне обслуговування товару здійснюється БЕЗКОШТОВНО за наявності запчастин (3-14 раб. Днів).
3. За відсутності деталей на наших сервісних центрах, запчастинами забезпечує завод-виробник
(Якщо товар відповідає гарантійним умовам).
4. При вимозі, пристрій може бути відправлений на діагностику або ремонт у Заводу-виробника (до 90роб. Днів).

Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти, придбаний Вами товар в нашому інтернет-магазині (див. розділ "Права споживача у конст.права людини"), якщо це передбачено внутрішніми правилами магазину і складу-відправника.

Вартість послуг транспортних компаній оплачує покупець.
Сервіс-центр постачальник або Завод-виробник залишає за собою право відмовити в ремонті.


* ― перепрошивати пристрій самостійно дозволяється у деяких випадках. Всі подробиці до менеджерів.

 

!!! Гарантійне умови по іншим товарам
прописані окремо в кожній категорії товару
або уточнюйте в менеджерів !!!

 

Оплата товару

Оплата товара | Офис-Люкс

Оплата замовлення проводиться готівкою в гривнях при отриманні.
Це надійно і вигідно, при отримання робите оплату!

При отриманні замовлення (Нова Пошта або інші служби).
Ви можете переконатися в його повній працездатності, перевірити комплектність і тільки після цього сплатити Ваше замовлення.

Оплата за реквізитами - Банківський переказ (Р/р або IBAN)

Якщо Ви нам довіряєте, то можете внести передоплату -це прискорить термін доставки та заощаджує Ваші гроші.
Банківський переказ – при оплаті на розрахунковий рахунок або IBAN, стягується комісія, +0.5% до вартості товару. Реквізити надаємо після оформлення та підтвердження замовлення.

alt text

Оформити замовлення в інтернет-магазині «Лимон» Ви можете декількома способами:

  1. Через опцію «Додати в кошик» безпосередньо на нашому сайті. Після Вашого оформлення, наші менеджери зв'яжуться з Вами в найкоротші терміни.

  2. Зателефонувавши за одним з контактних телефонів:
    +380 (97) 050-93-33
    +380 (95) 050-93-33
    +380 (93) 050-93-33
    наші менеджери приймуть і оформлять Ваше замовлення.

  3. Написавши листа на нашу поштову скриньку limon.in.ua@gmail.comу листі прохання вказати ПІБ, поштова адреса та контактний номер телефону для зв'язку.

  4. Зв'язатися з нами через Skype: limon.in.ua

Доставка товару


Адресная доставка Новой Почтой по Украине

Інформація про компанію

Назва:
LIMON.in.ua - Інтернет-магазин м.Хмельницький
Тип компанії:
Торгова компанія
Кількість співробітників:
5-10 осіб

Організаційно-правова форма та капітал

Рік заснування:
2011
Статутний фонд:
50 тис. USD - 200 тис. USD
Організаційно-правова форма:
Суб'єкт підприємницької діяльності

Інформація про виробництво

Сертифікати відповідності:
ISO 9000/9001/9004/19011: 2000, ISO 14000/14001, ISO/TS 16949, ISO 17799, OHSAS 18001, QS-9000, SA8000, TL9000, HACCP, Інші

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner