Продавець LIMON.in.ua - Інтернет-магазин м.Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
6532 відгуків
Ціну та наявність уточнюйтеДетальніше
+380 (97) 050-93-33
+380 (95) 050-93-33
Кошик
Інтернет-магазин "Лимон" м.Хмельницький

Повернення та обмін

Повернення та обмін

Умови повернення та обміну від ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ LiMON.in.ua

  • Повернення та обмін товарів згідно з Законом України "Про захист прав споживачів"

    Повернення/обмін товарів належної якості

    Права покупців при придбанні непродовольчого товару належної якості:

    • Обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
    • Придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар.
    • Здійснити обмін товару на аналогічний.
    • Розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

    Можливість повернення/обміну товару належної якості визначена протягом 14 днів після його отримання.

    Звертаємо вашу увагу, що повернення приймається лише у випадку, якщо товар не мав слідів використання споживачем, таких як подряпини, сколи, потертості, плями тощо.

    Щоб здійснити повернення або обмін товару, будь ласка, переконайтеся, що товар повністю укомплектований і має непошкоджену фабричну упаковку.

    Також важливо зберегти всі ярлики та заводське маркування. Товар повинен зберігати свій товарний вигляд та споживчі властивості.

    Присутні всі документи, отримані від Продавця, що підтверджують покупку товару (наприклад, чеки, гарантійний талон, інструкція з експлуатації).

    Повернення платежу через платіжну систему має спрямовуватися на ту саму картку, з якої здійснена покупка.

    Для повернення товару належної якості звертайтеся до нас та заповніть форму запиту на повернення товару.

    Після відправки товару повідомте номер декларації відправленої посилки.

    При поверненні товару належної якості вартість відправки оплачує Покупець.

    Після отримання товару Продавцем, ми обміняємо вам товар або повернемо кошти (протягом 3 робочих днів).

     

    Повернення/обмін товарів неналежної якості

    Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо товар несправний, має суттєві недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника).

    Відмова в поверненні/обміні товару неналежної якості може бути з наступних причин:

    • Механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб.
    • Несанкціоноване втручання, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій і компонентів товару, порушення конструкції чи схеми товару.

    Для повернення товару неналежної якості звертайтеся до нас та заповніть форму запиту на повернення товару.

    Присутні всі документи, отримані від Продавця, що підтверджують покупку товару (наприклад, чеки, гарантійний талон, інструкція з експлуатації).

    Після відправки товару повідомте номер декларації відправленої посилки.

    При поверненні товару неналежної якості вартість відправки здійснюється за рахунок Продавця.

    Повернення платежу через платіжну систему має спрямовуватися на ту саму картку, з якої здійснена покупка.

    Після отримання товару Продавцем, якщо брак буде підтверджено, ми обміняємо вам товар або повернемо кошти (протягом 3 робочих днів).

    Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

    Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення «Нової Пошти».

    Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні «Нової Пошти» продавцем.

    Увага!

    При отриманні у перевізника обов'язково перевіряйте комплектність товару і наявність пошкоджень. У разі виявлення будь-яких пошкоджень або недоліків, просимо відразу зв'язатися з нами. У разі, якщо ви отримали у перевізника пошкоджений або розукомплектований товар, такий товар поверненню та обміну не підлягає, оскільки після отримання вами пошкодженого (розукомплектованого) товару пред'явити претензію перевізнику неможливо.

    Повернення та обмін товару здійснюється через «Нову Пошту»

    Деталі уточнюйте у менеджерів.

    Наша команда готова вам допомогти.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner